Zaslal: út 20. prosinec, 2005 13:36 Předmět: Chcete mě?
Zdravím, tak mě napadlo, neshání nějaký programátor PalmOS grafika? Na freeware, ale třeba i komerční produkty, jednoduchou grafiku i složitější,. Něco málo na ukázku můžu poslat. Maluju a kreslím ve Photoshopu a Illustratoru, mám zkušenosti už z dob Amigy, ale na nějakej dungeon to asi nejni
Ale něco logickýho....hmmm
S bráchou (coder) jsme dělali na Amigu logickou hru, kterou jsme nikdy nedodělali, a na palma se mu to předělávat nechce. Nicméně si myslím, že jde o originální nápad, který se může dál rozvíjet, a může být velice variabilní. Takže jestli má někdo chuť se do toho pustit, ať se ozve!
Registrace: 19.5. 2005 Příspěvky: 436 Bydliště: Brno
Zaslal: po 20. březen, 2006 20:21 Předmět:
pxcz napsal:
no vida ;)
to bych te mozna pak zneuzil.. na novy MHDecko (mhd.px.cz) ..
nejaky mensi ikonky dovnitr programu (ikona zastavky, ikonka linky (napr. trambaje nebo busu), atd.) ... to bychom se domluvili
ikonku programu uz mam :)
Podíval bych se do free knihoven icon pro DateBook, Agendus,... Jsou jich tam mraky, takové věci je škoda času vymýšlet znovu. _________________ Palm TX
http://www.malovanekravaty.cz
Jasně - kde není potřeba - není potřeba ... ale jak říkám, rád vypomůžu prográmátorům freeware, když chtějí mít svoje prográmky hezčí a nevládnou grafickým programům.
To pxcz: třeba budeš chtít změnit vzhled prostředí
Pajda neodpovídá (( Takže nikdo nemá zájem? chtěl jsem sem dát nějakej pic, ale nemám je nijkde na netu. tak, jestli by měl někdo zájem, pošlu mu na mail ukázku kamenů s výše zmiňované hry, na které sem z nudy začal dělat grafiku.
Deska rozdělená do osmi sloupců a osmi řad, s každou řadou a každým sloupcem se posouvá doleva/ doprava resp. nahoru/dolů (vždy všechny kameny v sloupci/řadě až na pár vyjímek). Pokud je kámen na kraji, dojde při posunu k přetočení kamene na opačný konec řady/sloupce.
Široká škála typů kamenů by umožňovala vytvářet velké množství rozmanitých levelů. obyčejné kameny, šipky, rakety, bombičky, teleporty, krokované kameny, lasery, zrcadla, černé díry (nebo popelnice), magnety, větráky... atd.
Vždy v každém levelu nějaký úkol typu: zničit všechny rakety, nebo dostat bombu z jednoho rohu do druhýho, laserem vypařit všechny kapky vody, a sposty dalších... Na každý level je určený počet pohybů/posunů.
Na screenshotu co jsem ti poslal můžeš vidět, jak by to mohlo vypadat
Jak jsem psal, na Amize nám to už krásně fungovalo (i když tam byl trochu jný princip), měli jsme editor levelů a vůbec to nevypadalo špatně...
No tak doufám, že si teď ten nápad nikdo nepřivlastní
Máš zájem?
Naposledy upravil klababa dne út 04. duben, 2006 11:59, celkově upraveno 1 krát.
levely by až takovej problém nebyl - prvních dvacet by byl stejně tutorial )
a kdyby byla v editoru možnost tvořit nazpět po time/step line, tak by stačilo udělat výsledný složení kamenů na desce a pak jen mačkat šipky až do start pointu... ), ale to by bylo trochu moc jednoduchý a asi i nepěkný a nezábavný :/
Hlasim se jako tester. _________________ Palm V, Vx, m505, m515, Tungsten T, T2, T3, Ipaq 1910, Treo 600, Zodiac 2, Clie NX73V, Treo 650, Treo 680, Palm Centro, chvíli Palm Pre a HTC Magic, iPhony od samého začátku od 4GB verze a nyní
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.